1. Pozrite sa na to, čo je zvýraznené ružovou. Vyzerá to známo? Je to skrytý odkaz, číslo 31, čo je množstvo príchutí, ktoré ponúkajú.
2. Tri elipsy v logu pre Toyotu predstavujú tri srdcia: srdce zákazníka, srdce produktu, a srdce pokroku v oblasti technológií.
3. Toto logo má v skutočnosti dve skryté správy. Po prvé, to predstavuje N a W v negatívnom zobrazení. Po druhé, trojuholník v kruhu ukazuje severozápad, ako keby to bol kompas.
4. Všimli ste si, ako logo Google má štyri základné farby v rade a potom je to rozbité sekundárnou farbou? To bolo úplne úmyselné. Google chcel ukázať, že oni nehrajú podľa pravidiel, a sú tiež hraví, bez jednotvárneho symbolu. K tomu, im poslúžili len jednoduché písmená a farby.
5. Pozrite sa pozorne na „O“. Všimli ste si niečo? Nie? Nebojte sa, väčšina ľudí si to nevšimne. Je to vlastne Dánska vlajka. Nebol to však pôvodný zámer. V Coca Cola zistili, že časť jej loga vyzerá ako dánska vlajka, ktorá bola pomenovaná ako najšťastnejšia krajina na svete. Potom, čo to zistili, vytvorili mediálnu senzáciu v Dánsku na najväčšiom letisku, kde vítali ľudí s vlajkami.
Stále nemôžete vidieť vlajku? Tu to je:
6. Vaša prvá myšlienka pri pohľade na logo Amazon môže byť, že sa šípkou vyjadruje veselá tvár(smajlík), čo znamená, že Amazon je tam, aby jeho zákazníci boli spokojní. Dobre si všimnite, že šípka ukazuje od A do Z; to predstavuje skutočnosť, že Amazon poskytuje širokú škálu predmetov na predaj, a to doslova od A do Z.
7. Spočiatku vidíte iba slovo VAIO, ale pozrite trochu bližšie a uvidíte, že prvé dve písmená predstavujú analógový symbol a posledné dve písmená sú binárny symbol (digitálny).
8. Áno, „M“ pre McDonalds a tam naozaj nie je iný význam. V 60. rokoch, McDonalds chceli zmeniť logo, ale ich dizajnový konzultant a psychológ Louis Cheskin trval na tom, aby tam ostali zlaté oblúky. Podľa BBC povedal, že zákazníci podvedome rozpoznajú logo ako „symbol páru výživných pŕs.“ Či už je to pravda alebo nie, ich logo je jedným z najznámejších na svete.
9. Logo Mitsubishi má svoje korene hlboko v histórii. Spája v sebe troj-list Tosa klanu a troj-diamant rodiny Iwasaki. Tri diamanty predstavujú spoľahlivosť, integritu a úspech. Ale to nekončí. Slovo „Mitsubishi“, podľa Penske Social, sa prekladá ako „Mitsu“ (tri) a „hishi“ (vodný gaštan, ktorý sa používa v Japonsku, znamená kosoštvorec alebo diamantový tvar).
Zdroj: Likes.com