Niektoré firmy vrážajú milióny do dizajnovania a navrhovania dokonalého loga. Niektoré firmy sa uspokoja s niečím jednoduhším a ich logo ich nakoniec nestojí nič. A ktoré logá sú najúspešnejšie? No predsa tie najjednoduchšie.
Naozaj, napríklad firma BP (British Petrol) investovala 211 miliónov dolárov do redizajnovania. 4,6 milióna stálo len logo. Zatiaľčo napríklad Coca Cola používala rovnaké logo dlhé roky.
Tu sú ich ceny:
Sergey Brin dizajnoval originálne logo v Gimpe. Odvtedy sa trošku zmenilo.
Steve Jobs dal logo vytvoriť Paulovi Randovi.
Dizajnér síce za toto slávne logo veľa nedostal, Carolyn Davidson však od Nike dostal akcie v hodnote $600,00.
Už viackrát zmenené logo.
Dizajnované Simonom Oxleym v roku 2009.
Takmer rovnaké od roku 1885.
Toto by som navrhol aj ja minimálne o tisícku lacnejšie.
Dizajnované Wolffom Ollinsom. Vyzerá aj tak ako keby Lisa Simsponová robila niečo neslušné.
Zdroj: Gizmodo.com