Každý jeden riaditeľ/ majiteľ podniku chce byť u svojich podriadených obľúbený. Podaktorým je to však jedno, čo určite uvidíte na nálade pracujúcich. Ak chcete byť dobrým šém, dodržiavajte tieto pravidlá. Uvidíte, že zamestnanci pod vami budú spokojní a budú šíriť dobré meno vašej firmy alebo firmy, ktorú vediete.
Neustála komunikácia
Keď nedokážete komunikovať so zamestnancami, ťažko môžete očakávať, že vás zamestnanci budú mať radi. Aby ste na každého zamestnanca zapôsobili, mali by ste sa viac venovať spoločnej komunikácii. Pýtajte sa, konverzujte o problémoch a prípadných riešeniach, pretože práve komunikácia pomáha každej firme napredovať. Ak sa kompetentní a zamestnanci nedohodnú, firma začne stagnovať. Keď napríklad váš zamestnanec potrebuje ísť na autoškolu a má ešte nejakú prácu, snažte sa mu vyhovieť a vytvorte mu náhradný pracovný plán.
Názory zamestnancov
Dobrý šéf dobre vie, že názory zamestnancov treba brať do úvahy. Zamestnanci sú priamo v centre diania a vedia vždy promptne reagovať na problémy vo firme. Akonáhle je nejaký problém a treba ho riešiť, pýtajte sa na názory zamestnancov. Zamestnanci vám budú viac dôverovať. Ak napríklad potrebujete ušetriť peniaze a neviete, v ktorej oblasti, porozprávajte sa aj so svojimi podriadenými. Možno vám poradia dobré riešenie. Samozrejme, že nemusíte dať vždy na radu zamestnancov. Je dôležité, aby ste sa ale aj s nimi poradili. Len tak pre zaujímavosť, vynikajúcou možnosťou, ako ušetriť, je kúpa virtuálneho sídla v Bratislave.
Je jedno, či si spoločnosť budete zakladať sami alebo si vyberiete s.r.o. spoločnosť na predaj, vždy sa snažte vyhovieť svojim zamestnancom, pretože dobré vzťahy na pracovisku vás posúvajú napred.