V dnešnej dobe je už digitálny marketing integrovanou súčasťou toho, čo je pre zákazníkov nákupný proces.
Pred nedávnom bol digitálny marketing nový fenomén a otvoril bránu značkám a firmám na ich vyjadrenie sa.
V dnešnej dobe je už digitálny marketing integrovanou súčasťou toho, čo je pre zákazníkov nákupný proces.
V roku 2018 má priemerný užívateľ 7 účtov na sociálnych médiách. Tento počet sa zvýšil o 5 od roku 2013.
Taktiež priemerná osoba strávi viac ako 2 hodiny na sociálnych platformách, pričom teenageri až 9 hodín!
Napriek tomu až 89% zákazníckych správ na Facebooku či Instragrame sú firmami ignorované.
Sociálne médiá sú zapojené v našich životoch v každej sfére. Od školy, cez prácu, zábavu či stretávanie sa s priateľmi. Ale nakupujú na sociálnych mediách užívatelia?
Užívatelia sa vyjadrili, že jeden z 10 dôvodov, prečo sú ľudia na sociálnych sieťach je práve nakupovanie a interakcia so značkovým obsahom. Až 57% mileniálov tvrdí, že pomocou sociálnych sietí sú relevantne cielený a dostanú sa k produktom či značkám rýchlejšie. Pričom 48 % užívateľov uviedlo, že ich nákup je priamy dôsledok reklamy na Facebooku. Je to jasné. Firmy v modernom prostredí potrebujú digitálny marketing pre rast a zdravú konkurenciu. Online marketing je teda miestom, kde začína moderný nákupný proces. Samozrejme treba ale aj vedieť, ako využiť kanály, ktoré marketing ponúka a marketingové nástroje.